Wie ben jij?
- Je bent goed met cijfers, integer en analytisch.
- Je vindt het leuk om de administratie op orde te brengen én te houden, en je krijgt energie van het verbeteren van processen.
- Je werkt nauwkeurig, je houdt ervan als zaken kloppen en denkt vooruit.
- Daarnaast ben je proactief: je houdt ervan om initiatief te nemen om zaken op te lossen, te regelen.
- Je vindt het leuk om je werk zelf vorm te geven en samen te werken met anderen, waaronder het accountantskantoor en je directe HR-collega.
- Het spreekt je aan om je te ontwikkelen in de richting van financiële analyse, rapportage en beleidsadvisering van het MT.
Wat ga je doen?
Je bent verantwoordelijk voor de financiële administratie van onze organisaties Health Base, Digitalis en SLS. Je verzorgt het dagelijkse financiële beheer, maar denkt ook me over hoe het slimmer, sneller of beter kan. Je werkt samen met het accountantskantoor en ondersteunt het management met financiële overzichten.
Je taken bestaan onder andere uit:
- Boeken van inkoop- en verkoopfacturen, beheren van bankmutaties;
- Crediteuren- en debiteurenbeheer;
- Opstellen van financiële rapportages;
- Voorbereiden van begrotingen, kwartaalcijfers en jaarrekening in samenwerking met het accountantskantoor;
- Signaleren van trends en afwijkingen;
- Fungeren als aanspreekpunt voor financiële vragen van collega's en klanten;
- Je maakt deel uit van het bedrijfsbureau, een klein en betrokken team. Daartoe behoren beperkte, administratieve en organisatorische taken om de organisatie te ondersteunen.
Wat vragen wij van jou:
- Afgeronde opleiding op MBO4 +/ HBO niveau in financiële richting bijvoorbeeld Bedrijfsadministratie, SPD, Finance & Control, Accountancy of vergelijkbaar;
- Minimaal 3 jaar relevante werkervaring in financiële administratie binnen een kleine of middelgrote organisatie;
- Ruime ervaring met MS-Office Excel op gevorderd niveau (o.a. draaitabellen, formules);
- Ervaring met boekhoudsoftware, Exact Online is een pré;
- Ervaring met het voorbereiden van rapportages en/of het meewerken aan de jaarrekening;
- Goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift;
- Kennis van relevante fiscale regelgeving (btw, IB, VPB) is een pré;
- Affiniteit met rapportagetools of BI (Power BI, Excel dashboards, etc.) is een pré.
Wij bieden jou:
- Een afwisselende functie met verantwoordelijkheid en ruimte voor initiatief.
- In een moderne informele werkomgeving: samen lunchen met collega's en leuke personeelsuitjes.
- Een goed bereikbare kantoorlocatie op loopafstand van Houten CS, daarnaast de mogelijkheid om deels vanuit huis te werken;
- Een marktconform salaris: op basis van fulltime tussen €2.500,- en €4.000,- bruto per maand. En goede secundaire arbeidsvoorwaarden, waaronder een telefoon- en thuiswerkvergoeding.
- We investeren actief in opleiding & ontwikkeling van onze medewerkers, zo heb je elk kwartaal een ontwikkelgesprek en stimuleren we bijscholing, training en opleiding.
Jouw werkomgeving
Stichting Health Base is hét kennisinstituut dat (huis)artsen, apothekers en patiënten in Nederland en België ondersteunt met slimme medische en farmaceutische kennisoplossingen. We zijn een leuke informele organisatie met een gezellig team van ruim 40 enthousiaste experts. Wij werken vanuit ons kantoor in Houten of (deels) vanuit huis. Vanuit onze groeiambitie zijn we gericht op vernieuwing en het benutten van technologische mogelijkheden. De ontwikkeling van onze medewerkers is daarbij essentieel. Kenmerkend voor de cultuur is ons kwaliteitsdenken, de onderlinge betrokkenheid en informele sfeer.
Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld.