Office Manager / Secretaresse (16 uur p/w)

Haal jij plezier uit klantcontact? Ben jij een organisatorisch talent met een hands-on mentaliteit? Vind je het leuk om collega’s én klanten te ondersteunen en te zorgen dat de organisatie soepel loopt?

Haal je plezier uit klantcontact? Ben jij een organisatorisch talent met een hands-on mentaliteit? Vind je het leuk om collega’s én klanten te ondersteunen en te zorgen dat de organisatie soepel loopt? Dan is deze parttime functie als Office Manager / Secretaresse / Customer Support medewerker bij Stichting Health Base in Houten precies wat je zoekt! 

Wat ga je doen?

Je bent het eerste aanspreekpunt voor klanten en relaties (huisartsen, apothekers en leveranciers) en daarnaast zorg je ervoor dat op kantoor alles op rolletjes loopt. Je werkzaamheden zijn een combinatie van office management, secretariële ondersteuning en klantcontact / customer support:

  • Klantcontact: eerste aanspreekpunt voor klanten: je handelt administratieve vragen zelf af en pakt een coördinerende en monitorende rol voor de inhoudelijke vragen die je bij collega’s intern uitzet;
  • Ontvangen van bezoekers en aanspreekpunt voor vragen van collega’s;
  • Verzorging van kantoor en facilitaire zaken;
  • Voorbereiden en organiseren van 4 medewerkersbijeenkomsten per jaar en eventuele andere bijeenkomsten;
  • Bestellen van kantoorvoorraden, lunch, bloemen;
  • Secretariële ondersteuning van commissie(vergaderingen);
  • Regelen van attenties voor relaties en personeel;
  • Administratieve klussen zoals up to date houden van klantgegevens, ondersteuning communicatie bij acties, verzending nieuwsbrief, adressenbeheer, verzendingen.

Je maakt onderdeel uit van het Bedrijfsbureau samen met collega’s van HR en financiële administratie.

Wat bieden we jou?

  • Een afwisselende functie binnen een maatschappelijke organisatie in de zorg;
  • In een moderne informele werkomgeving: samen lunchen met collega’s en leuke personeelsuitjes.
  • Een goed bereikbare kantoorlocatie op loopafstand van Houten CS;
  • Een marktconform salaris en goede secundaire arbeidsvoorwaarden zoals een telefoonvergoeding. We investeren actief in opleiding & ontwikkeling van onze medewerkers, zo heb je elk kwartaal een ontwikkelgesprek en stimuleren we bijscholing, training en opleiding. 

Wie ben jij?

Je bent een echte organisator die overzicht houdt en zaken proactief zelfstandig oppakt. Je bent servicegericht, werkt graag samen met collega’s en externen en hebt affiniteit met klantcontract, facilitaire, organisatorische en administratieve processen.

  • MBO+ werk- en denkniveau, bij voorkeur richting Office Management.
  • Ervaring in een vergelijkbare rol.
  • Goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift.
  • Ervaring met MS Office.
  • Ervaring met klantenservice ticketsysteem en CRM-systeem is een pré.
  • Integriteit en nauwkeurigheid in omgang met vertrouwelijke gegevens.

Beschikbaar op donderdag + op maandag of dinsdag, op locatie tijdens kantooruren

 

Wie zijn wij?

Stichting Health Base is hét kennisinstituut dat (huis)artsen, apothekers en patiënten in Nederland en België ondersteunt met slimme medische en farmaceutische kennisoplossingen. We zijn een leuke informele organisatie met een gezellig team van ruim 45 medewerkers. Wij werken vanuit ons kantoor in Houten of (deels) vanuit huis.

Onze cultuur kenmerkt zich door kwaliteit, innovatie, betrokkenheid en een informele werksfeer. Samen maken we de zorg slimmer en efficiënter.

Ilse Haak
Ilse Haak
People Manager

Solliciteren of meer informatie?

Interesse:

Zie jij jezelf als onze nieuwe office manager? Solliciteer dan voor 26 november 2025! Aarzel dan niet en stuur je motivatie en CV naar hr@healthbase.nl of bel op 030-7400 360 en vraag naar Ilse.

 

Zodra we geschikte kandidaten hebben gevonden, starten we met de gesprekken. Wacht dus niet te lang met reageren!

 

Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld.