Op de hoogte blijven?
Meld u aan voor onze nieuwsbrief
Maakt u gebruik van UI-online in uw zorginformatiesysteem? Op deze pagina vindt u een overzicht van veelgestelde vragen, diverse handige documenten en onze contactgegevens.
Kijk in onderstaand overzicht of uw vraag over UI-online er bij staat. Staat uw vraag er niet bij, neem dan contact met ons op via het contactformulier onderaan deze pagina of bel 030 - 740 03 60.
Health Base heeft twee producten voor uitgiftebegeleiding beschikbaar:
Uitgifte Informatie Online (UI-online). Bent u gebruiker van UI-online en heeft u een vraag? Bekijk de veelgestelde vragen over UI-online. Of bekijk de productpagina over UI-online.
Eerste en tweede uitgiftebegeleiding in Pharmacom. Deze module biedt een leidraad voor het gesprek bij de eerste en tweede uitgifte (EUB/TUB) van een geneesmiddel. EUB/TUB is onderdeel van de geïntegreerde informatie van Health Base in Pharmacom.
Uw gebruikersnaam ligt vast en kunt u zelf dus niet wijzigen. Uw wachtwoord kunt u wel wijzigen. Ga hiervoor als u bent ingelogd naar instellingen en voer daar uw nieuwe wachtwoord in. Klik vervolgens op opslaan. Vanaf dat moment is uw nieuwe wachtwoord actief.
Uw inloggegevens kunt u opnieuw aanvragen. Stuur een mail naar ui-online@healthbase.nl en u krijgt nieuwe inloggegevens toegestuurd.
Vraag eerst per mail een wachtwoord aan door bij het inlogveld op 'inloggegevens vergeten' te klikken.
Uw mailadres dat u in eerste instantie heeft verstrekt is waarschijnlijk veranderd. Geef uw huidige e-mailadres aan ons door via ui-online@healthbase.nl. Wij sturen u dan uw nieuwe inloggegevens.
Zoeken gaat het snelst via het zoekveld binnen UI-online. Hier kunt u op trefwoord, geneesmiddelnaam (zowel spécialité als op stofnaam) en via de barcode van de geneesmiddelverpakking zoeken. Met behulp van filterinstellingen kunt u het zoekresultaat ook verfijnen.
1. Mogelijk is Adobe Reader is niet aanwezig op uw PC. Dit programma is gratis te downloaden via www.adobe.nl.
2. Of check of de printer aan staat en de juiste printer is geselecteerd. Controleer de printerbuffer en maak deze zo nodig leeg. Start eventueel opnieuw de PC op.
Controleer of de printer online is en of er niets is gewijzigd in de instellingen van uw printer en/of AIS. Ook kunt u contact opnemen met de helpdesk van uw AIS zodat zij op afstand de instellingen kunnen bekijken.
U kunt bestaande teksten aanpassen binnen UI-online. Raadpleeg hiervoor de gebruikershandleiding. Een link naar deze handleiding staat onderaan deze vraag.
Dit is mede afhankelijk van implementatie door uw AIS-leveranciers. Informeer bij uw leverancier of uw systeem dit ondersteunt.
Op UI-online staan altijd de meest recente versies van de documenten. Hiervoor hoeft u als gebruiker niets te doen.
Heeft u nog een vraag? Neem dan telefonisch contact met ons op of vul onderstaand formulier in.
030 - 740 03 60