UI-online

Maakt u gebruik van UI-online in uw zorginformatiesysteem? Op deze pagina vindt u een overzicht van veelgestelde vragen, diverse handige documenten en onze contactgegevens.

Veelgestelde vragen


Kijk in onderstaand overzicht of uw vraag over UI-online er bij staat. Staat uw vraag er niet bij, neem dan contact met ons op via het contactformulier onderaan deze pagina of bel 030 - 740 03 60. 

  • Welke producten voor uitgiftebegeleiding heeft Health Base?

    Health Base heeft twee producten voor uitgiftebegeleiding beschikbaar:

    Uitgifte Informatie Online (UI-online). Bent u gebruiker van UI-online en heeft u een vraag? Bekijk de veelgestelde vragen over UI-online. Of bekijk de productpagina over UI-online.

    Eerste en tweede uitgiftebegeleiding in Pharmacom. Deze module biedt een leidraad voor het gesprek bij de eerste en tweede uitgifte (EUB/TUB) van een geneesmiddel. EUB/TUB is onderdeel van de geïntegreerde informatie van Health Base in Pharmacom.

  • Ik wil mijn gebruikersnaam en wachtwoord wijzigen in een door mij goed te onthouden woord.

    Uw gebruikersnaam ligt vast en kunt u zelf dus niet wijzigen. Uw wachtwoord kunt u wel wijzigen. Ga hiervoor als u bent ingelogd naar instellingen en voer daar uw nieuwe wachtwoord in. Klik vervolgens op opslaan. Vanaf dat moment is uw nieuwe wachtwoord actief.

  • Ik heb geen inloggegevens ontvangen of ben deze kwijt geraakt.

    Uw inloggegevens kunt u opnieuw aanvragen. Stuur een mail naar ui-online@healthbase.nl en u krijgt nieuwe inloggegevens toegestuurd.

  • Waarom lukt het mij niet om in te loggen?

    Vraag eerst per mail een wachtwoord aan door bij het inlogveld op 'inloggegevens vergeten' te klikken.

  • Waarom krijg ik bij het aanvragen van een wachtwoord de melding: e-mailadres is niet bekend?

    Uw mailadres dat u in eerste instantie heeft verstrekt is waarschijnlijk veranderd. Geef uw huidige e-mailadres aan ons door via ui-online@healthbase.nl. Wij sturen u dan uw nieuwe inloggegevens.

  • Hoe kan ik het snelst zoeken naar documenten?

    Zoeken gaat het snelst via het zoekveld binnen UI-online. Hier kunt u op trefwoord, geneesmiddelnaam (zowel spécialité als op stofnaam) en via de barcode van de geneesmiddelverpakking zoeken. Met behulp van filterinstellingen kunt u het zoekresultaat ook verfijnen.

  • Ik probeer een document te printen via de webinterface, maar het lukt niet.

    1. Mogelijk is Adobe Reader is niet aanwezig op uw PC. Dit programma is gratis te downloaden via www.adobe.nl.

    2. Of check of de printer aan staat en de juiste printer is geselecteerd. Controleer de printerbuffer en maak deze zo nodig leeg. Start eventueel opnieuw de PC op. 

  • Ik kan via receptverwerking geen VI’s (meer) printen.

    Controleer of de printer online is en of er niets is gewijzigd in de instellingen van uw printer en/of AIS. Ook kunt u contact opnemen met de helpdesk van uw AIS zodat zij op afstand de instellingen kunnen bekijken.

  • Kan ik via UI-online bestaande teksten aanpassen?

    U kunt bestaande teksten aanpassen binnen UI-online. Raadpleeg hiervoor de gebruikershandleiding. Een link naar deze handleiding staat onderaan deze vraag.

  • Kan ik via UI-online ook eigen teksten toevoegen?

    Dit is mede afhankelijk van implementatie door uw AIS-leveranciers. Informeer bij uw leverancier of uw systeem dit ondersteunt.

  • Moet ik UI-online updaten?

    Op UI-online staan altijd de meest recente versies van de documenten. Hiervoor hoeft u als gebruiker niets te doen.

Downloads

Neem contact met ons op

Heeft u nog een vraag? Neem dan telefonisch contact met ons op of vul onderstaand formulier in.

030 - 740 03 60

Vraag over UI-online

(wij gebruiken uw telefoonnummer alleen voor reactie op uw vraag)
(waar gaat uw vraag over)